mythinks

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Bada <3

Av Emelie - 22 november 2011 17:40

Tja bloggen! ( hahah nt fjortiz )

Nu så sitter jag i badet och skypar med nisse och hanna <3 

 ( ingen video ) 


Ni får veta mer vad jag hanlat imorrn! 


// Emelie <3 Miss u!

 
 
Rebecca

Rebecca

22 november 2011 17:48

Hej
Om du inte är fjortis, vilket du skrev i inlägget, vad är då din definition av fjortis? Bara nyfiken...

http://byxan.bloggplatsen.se

Emelie

22 november 2011 18:53

Nera men man kan tro den när man skriver tjaa bloggen! Så vill vara på den säkra sidan att ngn inte kallar mig fjortis :P
Kul att du kollar på min blogg fortsätt med det och kommentera!

 
Rebecca

Rebecca

22 november 2011 20:39

Hej igen
Saken är den att det jag skulle kalla en fjortis är en som stavar som du gör, tar egobilder och verkar vilja vara äldre än de är. Alltså skulle jag normalt kalla dig fjortis. Så, om inte du är en fjortis, vad är då en fjortis?

http://byxan.bloggplatsen.se

Emelie

22 november 2011 20:56

Du får tycka vad du vill men jag är nt en fjortis, fjortisar sminkar sig mkt och jag har apsolut inte sånt beteände! jag försöker inte vara äldre..

 
Rebecca

Rebecca

22 november 2011 23:50

Jaja, jag försöker inte klaga på dig eller något sådant. Jag bara undrade.
Nu ska jag sluta vara jobbig. Lycka till i framtiden.
Ps. Om du om tio år tänker tillbaka på dig själv och säger att du nog var fjortis trots att du inte fattade det, tänk på mig då. Om inte, då hade du rätt =)

http://byxan.bloggplatsen.se

Emelie

25 november 2011 20:14

Tack, Jara kul att du läser min blogg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 1 januari 2012 10:53

  http://sarahcarlstens.blogg.se/ http://sarahcarlstens.blogg.se/ http://sarahcarlstens.blogg.se/   ______________________________________________________   Nu till något helt annat ska börja blogga på blogg.se :)) SEE YOOU LATER!  ...

.

Av Emelie - 1 januari 2012 00:49

 

Av Emelie - 30 december 2011 20:01

Förlåt att ja inte har bloggat har lixom inte hunnit, är sjuk har öroninflammation :((  Imorrn blire nyårsfirande !!    Bye ska gå och ta pencilin :(( USHHHHHHHHHHHHHHHHHHHLYY PUSHLYY    VILL HA EN KILLE ! ( är inte desperat vill bara ha kä...

Av Emelie - 22 december 2011 21:00

Sofia Svensson: Hon vet allt om mig hon är som en syster som jag aldrig fick! Hon är min bästa vän för alltid och 4-ever! Älskar dig :*   I <3 You!                                                      Puss   ( funderar på en ny he...

Av Emelie - 22 december 2011 20:49

Hanna Kalström <33   Shiit snäll tjej vid namn Hanna, går i samma skola som ( klass ) skiiiit sööt rolig ja du är helt målös finns inte bra några ord till dig de finns 100! Gillar dig!       Filip Östlund :DDD  Sööt,snygg...

Presentation


En stockholms brud född 99 vid namn Emelie Lindros älskar fotboll och gillar killar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Du o Jag mellan vått och torrt!

 

Tips

Svarta tights är alltid snyggt till en lång tröja!  

:)

Du tycker om mig!
 Du är kär i mig..
 sööt
 snäll
 rolig
 busig
 bästast
 omteksamm
 hjälpsamm
 allt!
 allmnt bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards